درباره ما

شرکت ساین رایانه ساینا فعالیت خود را با بیش از دو دهه با هدف خدمت و ارتقا تکنولوژی صنعت چاپ دیجیتال، در کشورآغاز نموده است.
این شرکت در دهه اخیر دستگاههای جدیدی را به بازار ایران وارد نموده، تا با ایجاد فضای رقابتی، نقشه روشنی از آینده ای موفق ترسیم نماید.

دستیابی به جایگاه اولین شرکت تولید کننده دستگاههای چاپ لارج فرمت ، بارزترین دستاورد شرکت ساینا از آغاز فعالیتش تاکنون بوده است که این موفقیت را مرهون فعالیت های متداوم پرسنل این مجموعه می داند.

ما در این مدت توانسته ایم با ارائه اولین دستگاه چاپ فلکس و بنر با مارک بلیز و برندهای خود با نام شابر و سیگنیچر-ای، گوی سبقت را از رقبا گرفته و از نظر کیفی محصولات، عنوان پیشرو در این صنعت را به خود اختصاص دهیم.

ارائه مناسب خدمات پس از فروش و اجرای متناوب برنامه های طرح جنرال سرویس سالانه ، خدماتی است که آنها را حقوق مشتری دانسته و هماهنگی با بازار روز جهانی و واردات آخرین تکنولوژی های روز را در زمره اولویت های شرکت قرار داده ایم. همچنین با بهره بردن از کارشناسان و نیروهای متخصص، که بنیه فنی و علمی خود را در کشورهای سازنده دستگاه تقویت نموده اند، نشان برتر در این صنعت را کسب کرده ایم.

زمینه فعالیت ما ، فروش دستگاههای چاپ (فضای باز و فضای بسته، پارچه، فلت، تی شرت )، چنلیوم، ال ای دی، حکاکی و برش لیزر، لمینیت، کاتر،  قطعات یدکی، جوهر و مدیا می باشد.
ما معتقدیم که راز موفقیت، کیفیت محصولات، خدمات و پشتیبانی مشتریان است.